Chiptuning

Co je vlastně Chiptuning?
 
Chiptunung je nejsnažší, nejrychlejší a nejlevnější cesta k navýšení výkonu Vašeho vozu. Jedná se o softwarovou úpravu map v řídící jednotce, čímž se docílí navýšení výkonu až o 25%. Poté je možné další zvyšování výkonu, ale už jsou třeba hardwarové úpravy jako výměna spojky, turba, vstřiků, čerpadla, výfuku atd.
 
My se zabýváme chiptuningem již řadu let. Specializujeme se hlavně na italské vozy značek Alfa Romeo, Fiat a Lancia. Všechny mapy jsou námi upraveny a odlaďují se na jednotlivých automobilech. Nejedná se o standartní chipy dle typu motoru, ani o amaterské mapy, které dostanete zdarma na DVD ke flashovacím kabelům a nikdo neví kdo je dělal.
 
Vycházíme z volumetrických účinností motoru, původní, tedy originální mapy a po měření jednotlivých údajů z vozů za jízdy, tuto mapu dle vzorců upravujeme. Čili Vám do auta nenahráváme něco co někdo někde vytvořil, nýbrž upravený originál. Vše je upraveno podle vlastních tabulek a především výpočtů. Nejedná se o tzv. modelový chiptuning, kdy na stejný typ motoru, dáváme jeden chip, poněvadž na autech naměříte vždy malinko odlišné údaje a podle toho musí být upravena i mapa. Proto naše mapy nemají tak vysokou dýmivost. Pracujeme v profesionálních programech WinOls a dalších, kde lze upravovat i limitery kouřivosti a dopočítavát mapy. Umíme rovněž hardwarové úpravy, kdy se dávají jiné vstřiky, turba, čerpadla, výfuky a další součásti za účelem ještě vyšších výkonů. Můžeme poradit i konzultací.
 
Dle přání zákazníka umíme upravit křivku jak výkonu tak točivého momentu. Pokud chce vyšší točivý moment v dolním segmentu otáček či upravit křivku výkonu dle jeho představ, nic není problém. Rovněž upravujeme dle přání reakci na plynový pedál. Vše je možné změřit na válcové brzdě, či programem za jízdy.
 
Umíme softwarově i hardwarově vyřadit jak EGR, tak filtry pevných částic FAP a DPF. Nejedná se o softwarové vyřazení částí, jako to dělá většina firem v ČR, pouze vypnutím, ale kompletní přestavění mapy na tuto funkci. Motory jsou totiž již stavěné na tyto sočásti a tudíž i mapy s nimi počítají. Je tedy třeba upravit u EGR například množství vzduchu atd. Ke každému chipu bychom doporučli i odstranění DPF či FAP, aby se brzo nezanesl a nevznikaly problémy. Samotné odstranění těchto částí je rovněž možné a nejenže sníží spotřebu, ale rovněž nepatrně zvýší výkon i prodlevu na reakci plynu.
 
Nebudeme Vám zde věšet bulíky na nos, že se zvýšením výkonu dosáhnete i nižší spotřeby. Viz konkurence, o 35% vyšší výkon a o 15% nižší spořeba. Pokud chcete u Vašeho vozu vyšší výkon, musíte se vzdát rezerv motoru a dát vozu více vzduchu a paliva, tudíž spotřeba nemůže klesnout! Samozřejmě umíme udělat i mapy např. pro taxikáře, kdy výkon zůstane stejný či bude nižší, ale i spotřeba klesne. Nicméně tam se nejedná o navýšení výkonu.
 
Na všechny úpravy a zásahy do motoru od nás dostanete samozřejmě dvouletou záruku. Dále CD s originální mapou a záruku na kvalitu výrobku. Pokud s chipem nebudete spokojeni, zdarma Vám zpět nahrajeme originál či mapu doupravíme k Vaši spokojenosti. Rovněž jsou zdarma updaty map a jejich nahrání. Dokud nebudete spokojeni naše služba nekončí!
 
Před každým chiptuningem děláme kompletní diagnostiku a měření dat za jízdy. Pokud něco není v pořádku, informujeme Vás po telefonu, nabídneme opravu a opravíme závadu či po konzultaci nalezneme řešení. Chiptuning začíná konzultací, získáním požadavků od klienta, poskytnutím informací od nás a končí zkušební jízdou. Rovněž je v ceně měření výkonu programem za jízdy před úpravou a po úpravě, včetně grafu. K hardwarovým úpravám striktně doporučujeme připlatit si za dynamickou brzdu.